„Aspirinas“ – vaistas lengvam mokymuisi

laguna1

Spalio 24 d. kino teatre „Romuva“ prasidėjo Kauno technologijos universiteto inicijuotas projektas „Aspirinas“. Projekto tikslas – supažindinti mokinius ir jų tėvus su produktyviais ir nesunkiais mokymosi būdais, kurie be didelių kančių garantuotų gerus rezultatus.

Pirmają projekto dieną jame apsilankė ir mūsų gimnazijos mokiniai – 2a bei 2c klasių moksleiviai su auklėtojomis Edita Jančauskiene ir Vitalija Pauraziene bei istorijos mokytoju Domu Boguševičiumi.

Jau kino teatro prieigose moksleivius pasitiko linksmai nusiteikę organizatoriai su projekto partnerių dovanomis. Pilnutėlėje kino salėje psichologas Tomas Lagūnavičius vedė seminarą „Kaip mokytis ir jausti malonumą“. Jis pateikė lengvai praktikoje pritaikomų metodų, kurie turėtų padėti pasiekti saldžius mokslo vaisius be karčių šaknų. Paskaitos metu išsiaiškinta, jog ne visada geriausia išeitis viską mokytis vadovaujantis logiška seka ir naudojantis klasikiniais mokymosi metodais. Kartais sudėtingą ar nuobodžią discipliną reikia įsivaizduoti it piešinį ar pasaką. Tik pamanykite, kaip būtų malonu mokytis, jeigu lietuvių gramatikos taisykles sektume kaip pasaką apie vištytę ir gaidelį – vištyte galėtų būti išplėstinė aplinkybė, o gaidelis – išplėstinis pažyminys; kol abu jie riešutautų, moksleiviai gautų dešimtukus.

Po provokacijų kupino seminaro žiūrovų laukė švedų režisieriaus Babako Nanafi filmas „Sebė“. Tai – Berlyno tarptautinio kino festivalio jaunimui skirtoje programoje „Generation“ geriausiu debiutu pripažinta drama, pasakojanti apie nelengvą paauglystę, kurioje esminį lūžį padaro kūryba ir sugebėjimas neigiamą energiją paversti kuriančiąja. Moksleiviams buvo siekiama parodyti, jog kiekvienas jausmas yra geras bei reikalingas ir nukreiptas tinkama linkme gali duoti vaisių.

Kelios valandos kino salėje kiekvienam iš renginyje dalyvavusių moksleivių suteikė naujų žinių, kurias dabar beliks tik panaudoti ateityje siekiant aukščiausių tikslų.

Vainius Podolinskis